Pages

Tuesday 6 February 2018

2 bracelets

Hi there, it's been a long brake since I last posted here.
But now I'm back.
And today with two new bracelets.


Art Beads:
Three teracotta clay beads with matte glazing in pale blue - Nadia Terra

Other ingredient:
 Large brown and ivory chunky resin beads
Boat shaped flat brown wooden bead
Knotted on pale blue and pale brown doubled Irish waxed linen cord
Antique silver coloured double circle clasp



Art Bead:
It's a Love Story, copper and resin link - Jade Scott

Other ingredient:
Leopardskin Jasper faceted oval nuggets
Knotted on brown doubled Irish waxed linen cord
Ball magnetic clasp



All my best,
Malin

4 comments:

Rob Flintoff said...

The bracelet is really looking attractive.

Vanuatu gold rings
Tahitian Pearl rings
Freshwater pearl ring
Tusk rings

cozy detaiz said...

Awesome post.Thanks For share this post with us. Both the Greeks and therefore the Romans used the bracelet as a fashion accent. They were particularly fashionable Roman centurions, UN Friendship Bracelet agency wore thick bands product of animal skin to shield their wrists throughout battle. the standard and value of a bracelet might even denote rank,

RockRushIndia said...

Great post. Buy bracelet designs for womens online.

Larisa said...

Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.